lauantai 3. marraskuuta 2012

HSKH:n kisat 3.11

Kolme mahdollisuutta heti aamusta, kolme "epäonnistumista" ;)

Ensimmäinen rata todella hyvä, nopea ja tarkka. Mun moka joka ei näy videolla on se, että alussa koira meni kolmen esteen jälkeen putkeen ja mä en liikkunut tarpeeksi nopeasti pois putken ulostulosuulta ja Nelli törmäsi mun jalkohin, josta 5vp kosketuksesta. Muuten rata todella hyvä, etenemä jotain 4,05, joten todella tyytyväinen olin rataan (paitsi omaan mokaani).

Radalla 2, pystyin jättämään Nellin lähdössä kauas ja olin kolmoskypyn kohdalla ohjaamassa, joten sain Nellille maksmaalisen vauhdin, kun se tuli mua kohden. Rata oli todella hyvä, Nelli liikkui tosi hyvin, todella hyvä kepeille haku, nopeat kepit ja välistäveto meni myös hyvin. A:n jälkeen mun piti tehdä valssi, joka oli myöhässä ja jotenkin huitaisin Nellin mun takana olevaan putkeen, josta HYL. Loppurata sujui hyvin, ainoastaan puomin jälkeinen hyppy jäi tekemättä, kun oma ohjaus oli jo hävinnyt ja Nelli irtoaa suoran viimeiselle hyopylle.

Viimeisellä radalla huomasin jo, että keinun jälkeinen takaakierto on meille hankala, sillä keinun jälkeen oli hyppy. En saanut Nelliä mukaan ja haltuun keinulta ja siksi Nelli ampui suoraan edessä olevalle hypylle. Nyt minulla on treenisuunnitelma, jolla saan Nellin mukaan lähellä oleviin takaakiertoihin sekä vastaavasti irtoamaan tarvittaessa takakiertoon kauempaa (esim. suora, jonka päässä takaakierto)..
Muuten rata oli todella hyvä, mahtava lähtökäyttäytyminen (pystyin menemään kutsumaan lähes puomin alastulolle kutsumaan), hieno edessäleikkaus, hyvä kepeillehaku ja nopeat kepit. varmat kontakit, hyvä linjaus ja käännös viimeiseen putkeen ja hyvä eteneminen loppusuoralla.

Kaiken kaikkiaan parhaat kisat meille vähään aikaan, vaikka yhtään nollaa ei saatu aikaan :)

Tässä video:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti